Informationer

Gade og nr:
Jersie Solvænge 16
Postnr:
2680
By:
Solrød Strand
Website:

Dansk Forening For Kvalitet

Hvad vil DFK?

DFK’s vil være Danmarks bedste arrangør af konferencer og netværk for alle, som ud fra en praktisk synsvinkel arbejder med kvalitetsstyring - herunder med emner omkring miljø, sikkerhed, bæredygtighed, risikostyring, excellence og audit.



DFK er en aktiv forening, der skaber rammer for debat og videndeling om alle aspekter af kvalitet i praksis - herunder ledelse, systemer, processer, audit og værktøjer



DFK’s hjemmeside ”www.dfk.dk” og medlemsbladet ”Magasinet Kvalitet” skal være det foretrukne valg for aktuel information, inspiration og meningsudveksling vedrørende kvalitet.



Hvem har brug for DFK ?

DFK henvender sig til alle brancher, der sætter kvalitetsstyring af deres ydelser i højsædet. DFK henvender sig ikke blot til kvalitetsmedarbejdere, men til alle i virksomheden, som har interesse i styring af processen fra kundekontakt til leverance og tilfredse kunder.

Med et medlemskab af DFK sikrer du dig indflydelse på udviklingen af kvalitet, og får samtidig en effektiv kilde til information om, hvad der rør sig indenfor området.



Internationalt samarbejde

DFK er medlem af European Organization for Quality (EOQ), der består af de nationale kvalitetsorganisationer i mere end 30 land i Europa.

Som EOQ Full Member Organization, deltager DFK aktivt i det europæiske samarbejde. Ligeledes er foreningen i samarbejde med EFQM, idet EFQM og EOQ koordinerer aktiviteter bl.a. i relation til EU.

EOQ arrangerer en stor årlig konference, der afholdes på skift i forskellige europæiske lande.

DFK opdaterer dig med de seneste nyheder fra EOQ.



DFK Kvalitetsnetværk tilbydes i samarbejde med QMS-Consult.

Giver en unik mulighed for vidensdeling, fælles udvikling og videreuddannelse.



DFK arrangerer konferencer, som sætter fokus på tidsaktuelle emner vedr. kvalitet i bred forstand f.eks.:

• Fra idé over udvikling til afsætning og service.

• Relationer til underleverandører og styring af outsourcing.

• Metoder og værktøjer for effektiv kvalitetsstyring.

• Registrering, rapportering og opfølgning.

• Ledelse: Formidling af samarbejde, motivation og holdningsdannelse.

Foreningens medlemmer optræder ofte selv som foredragsholdere for at gøre arrangementerne levende og motiverende, præget af medlemmernes egne erfaringer.



Magasinet Kvalitet udkommer 4 gange om året. Magasinet er foreningens medlemsblad, som informerer om foreningens aktiviteter og arrangementer.

Aktuelle emner belyses, ofte baseret på medlemmernes egne erfaringer.

Medlemskab

Du kan blive firmamedlem eller personligt medlem.
Firma-medlemskabet dækker alle medarbejdere i virksomheden. Det betyder bl.a. at et ubegrænset antal medarbejdere kan deltage i konferencer med 20% rabat, ligesom der er mulighed for at få medlemsbladet Magasinet Kvalitet tilsendt elektronisk til distribution til alle i virksomheden.

Populære netværk


Powered by Secoya CMS - www.secoya.dk